15 maj 2012

Det bästa jag har!!

Två år gamla.. Åh, mina älsklingar!!

Vid den här tiden var vi fortfarande hemma, jag hade tagit en dusch för att se om värkarna gick över och skulle vila lite till då natten var jobbig. Värkarna gick ju inte över så vid nio ringde mamma till förlossningen i Hudiksvall och klockan tio blev jag inskriven.
En enorm obeskrivlig smärta som dessutom innefattade att bedövningens pump lossnade och jag vet inte om den återgick till att hjälpa mig.
En underbar barnmorska hade vi och hon satt hos oss hela tiden. Strax innan fem var det dags att krysta och 17:05 kom Leon till världen, skrikandes!!!!
Han fick komma upp på mitt bröst medans läkare och barnmorskor gjorde ultraljud och styrde ner Noel. Och 17:13 kom han.. Vilka magiska klockslag, hela mitt liv förändrades i de sekunderna. Jag älskar er över allt annat, grabbar!! Grattis på två årsdagen!

Inga kommentarer: