22 maj 2012

Bryter ihop..

Ibland räcker småsaker för ett bryt.. Har ett BERG av tvätt och disk som.väntar. Toffe berättade att Noels blöja var överfull i morse, fick byta lakan i hans säng ( mer tvätt ) eftersom det kommit där, gick in i vårt sovrum och där hittade jag en full vällingflaska som det hade börjat rinna ur.. Ut på lakanet såklart ( ytterligare tvätt ), tar bort lakanet och där var det fläckar efter Noel. Trött och sunkig som jag känner mig så vänder jag bara på madrassen (jo, jag vet.... ska ta tag i det när jag är människa igen.) och börjar lägga på nytt lakan... Vad händer då? Noel slänger en cola-burk från Toffes sida som det är kvar i. Madrass och lakan, HELVETEEEEEEE. Vill bara lägga mig och sova nu.
Dessutom dragit igång med patientnämnden ang känslorna om operation.. och jobbat på det. FAN vad jag är tröttttttttt

2 kommentarer:

Louise sa...

Hej! Vilka fina grabbar du har. Jag har också tvillingar. En av varje som snart är ett år. Jag ville bara säga att så som du kände i början typ flera månader framåt, precis så kände jag också!! Min ena sover också helt jävla värdelöst. Va gör man lixom?! Men sover din pojkar bra nu? Hoppas ni får en bra dag! Hälsningar Louise mamma till Ella och Vilton.

Hannah sa...

10 djupa andetag. :) lättare sagt än gjort, men det hjälper faktiskt.