8 apr. 2012

Måste skriva..

Måste ordbajsa lite.. Måste bara öppna en ventil en stund..

Idag känner jag mig arg, för jag somnade riktigt arg och irriterad. Tycker inte om när saker ändras utan att det känns okej!!
Jag får ångest när jag känner vissa saker och jag får ångest när jag INTE känner vissa saker. Är kryptisk och så får det bli ett tag också, skulle gärna skriva precis vad jag tycker och tänker men i don't do that shit!

Samtidigt som jag känner alla känslor i världen så känner jag ingenting! Jag känner mig så in i helvete tom!!
Jag vill säga tack till alla mina vänner och de närmsta som orkar lyssna och som inte dömer mig, det betyder väldigt mycket just nu.

Och till mina älskade små söner:

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu
Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens stå utan din luft
I mina lungor
Jag kan inte ens stå om
Du inte ser på


Vad vore jag utan dina andetag


Inga kommentarer: