11 feb. 2012

Det dåliga samvetet..

Fy tusan, fick sova lite grann och är lite bättre. En dusch och varma kläder hjälper tyvärr inte mot frossan. Och så har jag världens sämsta samvete!! Jag orkar inte gå ut med grabbarna, visst kan det verka som en ganska liten kraftansträngning men jag orkar verkligen inte. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner och sova och vara själv några timmar, men det är saker som måste fixas idag av Toffe så då går det inte. Det är aldrig kul när man känner sig som en dålig mamma. Mina fina grabbar! Hoppas att Bilar 2 kan hjälpa lite i alla fall, fast Leon är i denna sekund igång och röjer med katten så det funkar väl en stund.
Jag älskar att sitta och titta på dem, de är så himla roliga! Pratar, pysslar och grejar.

Dessutom börjar det närma sig första klippningen snart, de är ganska långhåriga i nacken.

Får ta och mysa ner oss under täcket nu och hoppas på att jag blir bättre fort!!

Inga kommentarer: