3 jan. 2012

Oj, oj!

Sitter och får panik!
Jag vet att när jag sa upp mig så gynnade det vårt liv och min hälsa, men inte vår ekonomi. Jag vet att det kan bli riktigt svårt i januari, och februari vågar jag inte ens tänka på.
Om arbetsförmedlingen hjälper mig in på yrkesförarutbildningen så har jag ju det men det blir inte mycket pengar in. Och fortfarande är det ju ganska ovisst men Toffes jobb, åh så ont i magen man får av det!
Önskar att Marykay gick bra, men jag har lite svårt med inspiration just nu. Jag tycker ju att det är så jäkla kul, men får ingen fart liksom!
Till andra saker så gud vad det regnar / snöar nu. Riktigt vräker ner! Skönt att sitta inne och kika ut i alla fall. Trots att jag är rastlös så jag nästan kryper ur skinnet.

1 kommentar:

Sandrah - snart trebarnsmamma sa...

har också svårt med motivation och inspiration till mk just nu =(