12 jan. 2012

När orden tar slut..

Klockan är 01:30 ungefär, jag ligger vaken bredvid en av mina underbara söner och hör hur den andra pratar i sömnen och känner hur lyckligt lottad jag är! Två fina, underbara killar som allt gick så oerhört bra med! Som jag älskar över allt annat!

http://lisadecker.bloggplatsen.se/

Livet är orättvist och INGEN borde behöva uppleva det som Lisa går igenom.
Kan inte förstå att det händer nu! Man vill kunna bläddra bland sidorna på bloggen och komma till 'det lyckliga' slutet. Jag tror som sagt inte på Gud, men jag önskar att något är med dem och jag sänder ALLA mina tankar till lilla Desire med familj.

1 kommentar:

Lisa sa...

Någon måste vaka över Denise! Så är det bara! Annars skulle hon inte ha klarat sig så här långt!

Läkarna här brukar säga:
"Det vi kan göra är att erbjuda barnet en chans att överleva, sen är det barnet som väljer att ta den eller inte"

Denise har valt att ta emot all hjälp, och jag tror att hon kommer fortsätta med det! Hon har en stark vilja!

KRAM