30 jan. 2012

Måndag..

Yes mään, idag är det måndag.
Eftersom Toffe fortfarande har ont i handen så kunde jag inte åka iväg ikväll, svårt att ta hand om två kids med en hand :)

Sitter och läser Bridget Jones dagbok, det finns fler som mig i världen.. Skillnaden är att jag väger några kilo mer, och hon har ångest för så mycket mindre. Haha!
Nejdå, men det blir en lugn kväll i fåtöljen.. Grabbarna har varit lite crazy idag, Leon dunkade fjärren i skallen på mig så jag grät förut. Fyy faaan vad ont det gjorde, jag trodde nästan huvudet skulle spricka!

Har fått paket idag!!! Ny laddning med Mary Kay och deeet var lycka kan jag lova!! Helt underbart..har bett Toffe vara sminkdocka ikväll, han var mycket tveksam. Varför vet jag inte :))

Ska förresten på ett litet samtal imorgon, jag hoppas sååå att det kan leda till ett vikariat!!
Måste visa upp min bästa sida, alltså.. Ska skaffa mig en sån ikväll. Höhö. Wish me luck!

Inga kommentarer: