21 jan. 2012

Huuaa

Jag är så rastlös!! Det är då jag också får de här 'ångest'-känslorna.. Hade tänkt följa med till Örebro till Amanda men det blev inte så. Morfar fyller 88 idag, så vi ska dit en sväng i alla fall. Men sen då? Hade tänkt fråga mamma om barnvakt men hon är snorig och verkar bli kanonförkyld, tror vi klarar oss utan två sjuka barn också..
Det är ju typ isbana ute också så det blir svårt för kottarna att springa men på landet ska de få 'springa av sig'. När jag blir rastlös blir jag en människa som vill shoppa, men jag vet ju att det bara är tillfällig lösning. Dessutom har vi inte pengar till det, trots att jag verkligen skulle behöva ett bekväma leggings. Men jag har ingen lust att ställa mig i en provhytt, fy tusan!

Man skulle nästan flytta utomlands, slippa den här dystra vintern!!

1 kommentar:

Sandrah - snart trebarnsmamma sa...

Jag hatar också att prova nya kläder för ingenting sitter bra på mig längre >_< och då menar jag som ogravid!