10 jan. 2012

Åhhh...

Började strax efter två med att Leon var helt vansinnig.. Han fick komma till vår säng, sedan vaknade Noel och fick komma han också. Sen var Leon helt gaaaaalen så la mig på soffan med honom så att han skulle lugna sig lite och han somnade ganska fort.
Då hör jag ett litet tassande och vad händer om inte att Noel också vaknat och nu så är båda vakna och pigga och jag blir så irriterad. Men det gäller att inte visa det, men det kommer bli ett helsike på dagis för dem eftersom de kommer vara toktrötta långt innan vilan! Dessutom kommer de vara väldigt svårväckta sen antar jag..
Jaja, sånt är livet. Får väl vila medans de är på dagis, känns tråkigt att slösa bort tiden på det men annars kommer jag vara dödstrött imorgon kväll. Eller ikväll, hur man nu ser det.
Men nu ska jag fortsätta räkna till 10, om och om igen! Hoppas ni sover gott.. Eller?

Inga kommentarer: