15 dec. 2011

Vart man nu ska börja..

Jag blev uppsagd med gårdagens datum, vi kom överens om det var det bästa.
Jag ska idag gå ner till arbetsförmedlingen, jag tycker inte om tanken på att vara arbetslös men jag får försöka göra något bra av det nu!
Följde med till Filipstad igårkväll och träffade underbara och trevliga människor och det var härligt. Tyvärr förstörde något annat kvällen så kunde ha varit bättre, suck!
Sitter i alla fall i sängen nu, grabbarna ska bytas på och de ska iväg till dagis kl nio.

Vi hade nyss en bajsattack, Leon hade världens blöja och vägrade ligga still.. Då kan man bli galen!!

Kattskrället kissade ner Noels säng igår, suck! Han har även vart i våran flera gånger, men jag ska få världens bästa julklapp av mamma (mindre kul för katten) så hon ska åka iväg och kastrera honom om det finns tid i mellandagarna. Vi är ju bortresta så då får han sörja sina bollar tillsammans med mamma istället ;)
Fy-sprayen som vi har bet inte ens på katten, han bara trippade över ändå. Men enligt mamma så är det ofta så med könsmogna hankatter och det ska avhjälpas med knipsning, haha.

Nu blir det lite frukost, för idag känner jag mig tjugo kilo lättare när klumpen i magen är borta!

Inga kommentarer: