3 dec. 2011

Uscha!

Usch... Jag är verkligen inne i en nedåtgående.. Vad man nu ska kalla det. Mer uppåtgående i fettmassa på min tjocka kropp. Jag har inte sett något på vågen men är ganska säker på att så är fallet.
Jag har visst hamnat i någon period, jävligt tråkigt och jag har verkligen ingen disciplin längre. Varken mat eller motion fungeras och jag har ångest, som vanligt såklart.
Om jag ens får tid över så går den till att städa och plocka hemma. Jag är tillbaka där jag var innan lchf, fast nu äter jag lchf ibland men det är inte heller så bra. Snart kanske jag kommer ikapp livet, och orkar ta tag i mig själv igen.
Men sanningen är att jag inte orkar stå emot godis nu, mysiga kvällar i soffan. Vet att det finns alternativ men ja.. Skit också! Det här är ett riktigt tråkigt inlägg med massa saker som bara är mitt eget fel. Måste vräka ur mig lite bara, Toffe vill inte lyssna längre

Nu ska jag fixa ny pyjamas till min lilla Leon.

3 kommentarer:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Duuu vi kan ta tag i det där tillsammans sen när min räka är ute ur kroppen! Då blire promenader och bra mat.. eller hur? :) Vi kan bli power-partners!!

Malena sa...

Styrkekramar till dig! Det är säkert inte lätt att både jobba och ha två små barn. Jag har läst din blogg länge och tycker att du är en toppenmamma och tjej. Ta hand om dig!

Mickis sa...

Nej det är fasiken inte lätt! Men du, när ni kommer hit kan vi börja ut och gå långt vare dag så kanske både du och jag hittar tillbaka till den där "tvångstanken" om du förstår vad jag menar :D <3