27 dec. 2011

Nya bloggadressen..

http://emma-kampenmotmigsjalv.blogspot.com/

Jag vet! Löjligt namn, lite överdrivna tankar och bara lite mer av allt.. Varför det blev en egen blogg var för att det är två helt skilda liv från barnen, eller alltså.. Skriver jag att jag har dödslängtan en dag för att jag känner mig riktigt, riktigt fet och ful så menar inte jag att jag fått ett psykbryt och att jag tänker ta livet av mig eller är en fara för mina barn. Och därför skriver jag det i en annan blogg, så att ingen ska behöva tro det.
Så den här bloggen kanske kan bli lite mer positiv, samtidigt som den andra ska bära mina mindre bra (läs:dåliga) sidor. Men som tur är så är det totalt frivilligt att läsa :))

1 kommentar:

Sandrah - snart trebarnsmamma sa...

Går inte kommentera på den nya bloggen om du undrar varför du inte får kommentarer alltså ;)