10 dec. 2011

Lördag..

Suck, mycket tankar som snurrar.
Jag är så trött på att bli besviken på något som inte ens spelar roll, det har ju inget med mig att göra.
I alla fall så har vi haft besök av familjen Rydh idag, fyra busungar som röjt någon timme. Sen tvärslocknade grabbarna i soffan ett tag, när de vaknat så tog jag med dem till Karamell lagret. Mötte upp mamma där, och därefter åkte vi till Maxi för att handla lite mat.
Couscous, fläskfile och sås bjöd mamma på, glasstårta till efterrätt och sen en fet godispåse. Det är verkligen lördag, imorgon kommer jag ha en 'bakfylla'.. Så blir det dem gånger jag ätit godis. Men det blir bara godis max en gång i veckan så det är ju bra.
Jag har tillbringat kvällen med lite läsning, och det är riktigt intressant!!
Äntligen något jag kan gräva ner mig i, men på ett bra sätt denna gång!

'Så mycket bättre' på fyran nu, snart slut men det har varit riktigt bra. E-type har varit en genomgående favorit, han bara gör det!