6 dec. 2011

Lite mys..

Noel och jag sitter här och myser, han har ju varit på dagis idag. Leon ligger här i soffan bredvid och snarkar en stund. Han lyckades inte somna när han skulle förut så han får sova lite senare men lite kortare så att de kan somna i skaplig tid ikväll för jag MÅSTE duscha! Jag har inte haft någon chans att duscha på tre dagar (ofräscht, jag vet) bara 'raggarduschar' som hunnits med. Men eftersom vi haft hantverkare här i två dagar så borde vi banne mig få in duschen innan helgen och det ska bli så underbart! Duscha när jag vill! Och slippa det kalla jävla garaget. 

Planen är ju ett badkar men just nu så går nog inte det. Det tråkiga är att vi lagt in golvvärme och inser att det redan är väldigt varm inne i badrummet och att golvvärmen var överflödig. Tråkigt och pengar som kunde gått till något annat, men det är så det är antar jag.

I morse kom Noel springandes med något och var jätteglad, mina glasögon i två delar...... Trots att Leon är lite snuvig så är glasögonen viktiga för mig så fick åka ner till Synsam, och tack och lov så lagar de dem GRATIS inom ett år!!! Kikade även in på lågprishörnan och köpte lite småpyssel som jag är väldigt nöjd med. Såg även att de hade fina hissgardiner som jag funderar på att smita ner och köpa en annan dag.
Jaja, ska väl fixa lite mellanmål till killarna, väcka Leon och invänta min arga man. Ilskan är riktad mot Volvo för bilhelsiket!


Inga kommentarer: