31 dec. 2011

2011

Oj, oj!
Jag vet inte ens vart jag ska börja, eller ens vad som hänt när. Så jag bara väller ur mig det jag kan minnas.

* Grabbarna fyllde ett år!
* Jag firade 2 år med mitt körkort (Inte längre någon prövotid)
* Jag blev arbetslös för första gången i mitt liv!
* Jag fick en anställning!
* Jag sa upp mig!
* Jag blev en Fristående Hudvårdskonsult!
* Vi var på Kolmården för första gången.
* Toffe och jag firade 3 år tillsammans..
* Och firade det inte ens egentligen, för att vi båda är för trötta för att orka..
* Pojkarna sov borta en hel helg för första gången!
* Vi var utan badrum i cirka 10 månader!
* Jag har fyllt 20!
* Jag körde in i något för första gången!
* Pojkarna började på dagis!
* Jag har till det nya året lovat mig själv att aldrig mer släppa taget!

Och massa, massa mer!!

Inga kommentarer: