24 nov. 2011

Snart dags..

Japp, snart dags att ge sig iväg till jobbet. Det har ju varit så att eftersom vi har duschen i garaget så har jag lämnat barnen tidigare för att ens kunna duscha innan jag ska iväg.
Våtrumsmattan är lagd i badrummet så vi väntar på att väggarna ska upp, och sedan ska toa, tvättställ och badkar in. Det blir väl duschkabinen så länge men det kommer.. Bara vi slipper duscha i kalla garaget.
Usch, sitter och har alldeles ont i magen för att åka till jobbet.. Ingen skön känsla!
Fick lägga om tiderna lite imorgon och börjar tidigare så jag kan sluta tidigare, eftersom vi ska ha lite mys. Det är jag väldigt tacksam för i alla fall. Imorgon ska jag i alla fall äääntligen färga håret. ( gjorde det senast 26e september) ni kan ju bara ana hur jag ser ut med en råttgrå utväxt mot det röda. Även ögonbrynen ska få sig en rejäl omgång!!! Har levt som en grottmänniska ett tag nu, haha, inte riktigt men har känt mig riktigt slabbig.. Dessutom har jag mått väldigt dåligt så det har inte gjort saken bättre.
Men på lördag efter Boda Borg ska jag slänga i en inpackning inför partajkvällen också!

Ska lata mig framför tvn en stund till så ska jag ge mig iväg sen, bit ihop bara!

1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Du får lägga om ditt pass den 5e dec också så du kan följa med mig på företagspresentationen :) och imorn ses vi på hudvårdsklassen, ska bli skoj!!