1 nov. 2011

Lilla skrutten!

Sitter med Leon i famnen, kokhet och snuvig. Lilla kärleken!
Körde lite hemmagym nyss, på crosstrainern och lite hantel.. Det har varit jävligt dåligt med motion på sistone och jag mår lika dåligt av det som vanligt.
Förra veckan när jag jobbade eftermiddag så var ju Noel sjuk tre av de dagarna och de andra två fick jag städa stenhårt hemma innan jobbet.
Denna vecka har jag inte haft någon tid över alls! Det är konstant fullt upp och jag får lite panik över att jag inte har någon tid själv alls. Känner mig så dum eftersom jag ändå har 'egentid' på jobbet.

Det löser sig nog, men ibland känns det tyngre.
Snart blir det en dusch eftersom jag ser ut som en mopp med mitt feta hår!

God natt!


1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Det är ju knappast egentid på jobbet.. det är ju slavtid det och ett nödvändigt ont!