23 nov. 2011

Det enda bra.

Det enda bra med att börja sent är de här otroligt underbara morgnarna med grabbarna.
Det är barnprogram som gäller, speciellt som är ett julbarnprogram och det gör ju allt ännu mysigare!
Vi har sovit och ligger nu kvar i sängen och bara myser.
Åh vad jag längtar efter helgen nu, och första advent.
Jag ska ta mig i kragen och söka lite fler jobb, eftersom jag kommer gå från Transcom i slutet på december.

Jag vet att det inte är någon snilleide att säga upp sig från ett jobb utan att ha ett annat men det har liksom gått lite för långt, jag orkar inte mer. Och jag ska göra allt för att få ett nytt så fort jag bara kan, jag har ju en månad på mig nu. Nu är det bara att kämpa!! Varje ledig stund så får jag klura ut nya ställen att söka jobb på, hitills har jag sökt fem jobb.

Nu är det dags att byta blöja, puuuuhhh


Inga kommentarer: