25 okt. 2011

Vab!

Ja, sjukhusbesöket blev som det blev. Jag föll inte in i 'godkänt' utan hon pratade om annat istället. Hon tyckte att jag skulle tänka efter, men jag kommer söka mig till en klinik nu. Förmodligen en klinik i Falköping för konsultation först och främst så får vi se vad summan kommer att hamna på och vad som kan göras. Det är ju så man får börja nu!
Hann bara till jobbet innan Toffe ringde och dagis hade ringt honom, 40 graders feber hade Noel och Leon började bli feberflammig så jag vände och åkte hem. Noel har feberdäckat och är kokhet medans Leon har massor energi, konstigt nog!

Kom gärna med tips på kliniker (som inte ligger alltför långt bort) eller frågor som kan vara bra att ställa vid en konsultation!

1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Jag tycker falköping ligger på lagom avstånd och de är väldigt trevliga där :) Har ju varit där på konsultation två gånger och de tar alltid väl hand om en. Sen har man hört bra av dem genom andra också!