16 okt. 2011

Söndag för hela slanten!

Det känns så väl att det är söndag! Klev upp tidigt i morse, kände att jag hade rejält ont i halsen men av min sambo fick jag inga sympatiska ord direkt. Surmulen klev jag ur sängen men efter lite frukost och underbart mys med kottarna så blev allt bättre. Jag och barnen somnade en stund medans Toffe var ute och bytte däck, jag tänker inte skämmas för att jag somnade eftersom det var några omgångar i natt som jag fick kliva upp.
Efter det kom barnens mormor hit och vi gick ut för att vinterstäda så barnen och jag sitter innanför staketet och tittar på när deras pappa och mormor hjälps åt att städa. Tänk att lotten alltid faller på mig att ta hand om barnen, det är absolut inget dåligt men jag vill väl också kunna hjälpa till utan att bara bli tagen för givet att det är jag som ska ta hand om barnen.
Men de är så snälla och leker nu så jag hinner blogga lite, det uppskattas. Funderar på att ta med mig småkottarna på Maxi och handla till maten sen.

Trevlig söndag!


Inga kommentarer: