15 okt. 2011

Lördagsmys!

Vi har myst lite i soffan denna lugna lördagsmorgon, skönt!
Nu sitter grabbarna vid sitt lilla bord och 'målar' i sina målarböcker. De fick dem av sin pappa men de håller sig ju inte innanför linjerna direkt, haha! Nej då, men vi ska väl införskaffa lite ritpapper istället.
Mannen i huset sover än, men barna och jag har ätit frukost och de har tittat på disney dags medans jag har surfat runt lite.
En jobbvecka är över och det har väl gått bra, allt kan ju inte vara eller gå tipptop hela tiden men skapligt i alla fall.

Idag är planerna att åka ner på bytesdagarna i Volvos lokaler och sen åker vi nog ner till mamma och Micke och går ut i skogen några timmar. Skönt att komma ut i luften några timmar, man får passa på när vi helt plötsligt inte har så mycket tid över. Ska försöka få med mig kameran istället för telefon så man kan ta lite ordentliga bilder.

Men måste bara säga en sak.. Vilken tur att kritorna är giftfria! Trots att jag sitter bredvid så hinner jag inte med.

Men nu är det snart dags att göra sig klara för skogen.





Inga kommentarer: