18 okt. 2011

God natt!

Gör en kort uppdatering.
Kottarna somnade strax innan åtta, efter det har jag färgat ögonbrynen, peelat ansiktet, bakat bröd åt min storbäbis (Toffe) och målat naglarna.
Det där med naglarna är ju som vanligt, miljoner saker att göra direkt efter såklart så det blir lite småskavanker på varje nagel.
Har som sagt lite planer inför min 20års dag, men en sak vet jag! Den 25 tänker jag ta en 'spa-kväll'. Hårfärgning, färga brynen igen, måla naglarna, raka benen (skojar inte när jag säger att de är HÅRIGA!! Charmigt, va?) och givetvis ansiktsmask. Lite mysigt sådär men små älsklingarna kommer nog bli livrädda för mamma om de ser mig!
Har sett schemat och verkar som att jag är ledig, men vet inte om det är spikat. Det återstår väl att se. Smörgåstårta från Nybble blir det i alla fall! En av de godaste jag någonsin ätit, så det kan jag rekommendera.
Men nu är det nog dags att slå igen de blå, har varit lite stressigt de två senaste morgnarna så tänkte försöka att vara i tid imorgon. MEN dem som känner familjen Norell vet vad Norell-tid innebär, jag har nog ärvt det av min mor. Tidsoptimister kallas vi!

Men god natt på er!

Inga kommentarer: