6 sep. 2011

Välkomnar hösten!

Jo, jag välkomnar faktiskt hösten fast man egentligen inte 'får'.. Eller klart man får men sommaren är ju nästan helig.
Tidigare har jag skrivit om vår lilla katt som gjorde dumheter inne, sedan dess har hon varit inne någon gång på dagen men är en utekatt. Hon sover ute, äter ute och gör det andra ute. Jag skulle älska att ha henne som innekatt, men det funkar inte.
Vi var bortresta och då har mamma eller Micke varit här och sett till att hon fått mat. I söndags natt när vi kom hem så såg jag henne inte någonstans.. I går och idag har jag inte sett henne alls och vi har till och med letat i dikena om någon kört på henne..
Det kanske låter lite dramatiskt men hon sitter alltid här utanför eller ligger på sin fäll. Jag har ont i magen för att hon är borta och jag hoppas att hon bara sprungit bort och att hon snart kommer hem!

2 kommentarer:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Oj sover hon inte ens inne? Mina katter, Tissla och Zelda är ute mycket nu men de sover alltid inne. Så vi ropar in dem på kvällen :)

Marie - Från en prematurmammas hjärta- sa...

Hoppas verkligen hon kommer tillbaka snart! Hösten är mysig men inte Neos astma som kommer på ett brev med posten! Hoppas allt är bra med er. Kramar