18 sep. 2011

Tidig morgon..

Vi har varit vakna sen strax innan sex, SUCK!!! Jag har hunnit ätit frukost och de välling och så har vi krypit ner i sängen igen. Jag önskar mig två trötta killar, av själviska själ. Jag skulle gärna slumra lite till.
Tänkte bara visa de snygga Adidas-dresserna som grabbarna fått, lite stora men vad gör det? De går att vika upp nu och så kan de ha dem länge.
Vet inte om jag skrev igår att det blev bullbak.. Minnet är bra men kort! Bakade även bröd, som fick godkänt av Toffe och grabbarna.

Hoppade över promenaden igår och det märktes så väl lite senare på eftermiddagen! Höll på att krypa ur skinnet, det kliade i hela kroppen och jag fick nästan för mig att jag kände röksug.. Hahaha. Promenaderna har verkligen blivit en del av mitt liv!
Förresten så har det gått grymt bra med rökstoppet, långt över förväntan. Feströkte när vi var ut, men jag har lyckats stanna vid det.
Det här känns bra att skriva för det är ytterligare en sån sak som jag kan gå tillbaka och vara stolt över! Kanske inte feströkningen men att jag tog mig i kragen och slutade helt enkelt.
Det var förut så viktigt för mig att få vara ifred, gå ut en stund. Men jag kan inte komma ihåg att jag satt ner och rökte i lugn och ro speciellt många gånger. Dessutom luktade man äckligt konstant. Nu tycker jag bara att Toffe ska sluta för nu är det han som luktar äckligt, haha!
Jaja, lite tankar såhär tio i åtta en söndagsmorgon. Lite överallt och ingenstans, precis som det ska vara med en Norell.

1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Duktig du är som slutat röka! Jag har aldrig ens börjat jag ;)