23 sep. 2011

Nej!!

Jag börjar känna av halsen, dessutom vaknade Noel och var febrig i natt.
Jag har ju inte varit förkyld sen luftrörskatarren!!! Men nu när det drar igång på måndag så börjar det komma, men det tänker jag inte tillåta så nu behöver jag förslag på monsterkurer!
Och blir jag sjuk så ska inte det få hindra mig, och blir barnen sjuka så får Toffe vaba. Det här blir ju kanon viktigt! Jaja, natten var ganska okej. Eller den var väldigt okej! När Noel vaknade så var klockan bara halv ett, men jag tyckte att jag sovit i flera timmar. Mycket märklig känsla! Han fick i alla fall sova hos oss då, det lät så läskigt när han andades. Och vi vaknade för en stund sen, och Leon sov jättebra i natt faktiskt.

Vi har verkligen fått bra koll på sömnen på dagarna, de sover bara en gång MEN de är helt omöjliga att få att sova på kvällen. Vet att jag borde korta ner , och även be dagis korta ner vilan, men då är de sura och arga ganska mycket!

Nu ska jag snart gå ur sängen och sätta på kaffe, det är så varmt och skönt bara!

1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Åhh har du också haft luftrörskatarr? Det hade jag två gånger när jag var gravid med Vilde. Kunde inte prata på 6 veckor >_<