22 aug. 2011

Ny vecka..

Natten var ganska dålig, men så somnade jag ju ganska tidigt så det kändes som att de vaknade fler gånger.
Leon och jag klev upp först, han var på ett underbart humör och vem orkar vara trött då? :) gjorde lite välling och pysslade, kikade in mot Noel och där låg han och log.. Lilla killen :D
Så nu har de ätit välling, leker med traktorerna och tittar på barnprogram. Jag passade på att äta frukost så nu ska jag snart sjunka ner i soffan med en kopp kaffe innan det är dags att vara påklädda och redo för dagis. Jag tänker dra på mig ut-och-gå kläder och sticka ut på promenad så fort jag lämnat dem. Min plan var att jag skulle klippa gräset idag, men vädret ville inte detsamma. Men en promenad i regnet kan man ju alltid ta själv :))

Förresten.. Det bästa med hösten!!!
Alla program som börjar på tv, något fastnar man ju säkert för :D tända ljus och något lchfigt så löser sig nog de flesta kvällar.

Och.. Ullared snart!!!!!! Det ska bli kul som tusan, dessutom ska kottarna stanna hemma med mormor så det kommer ju underlätta lite.

Men nu ska jag mysa med mina små grabbar :)

Inga kommentarer: