1 aug. 2011

Lördagen.

Det har varit en ganska lång dag.. Kan knappt komma ihåg vad som hände i morse. Strax efter tolv åkte vi till Karlstad och direkt till Ikea. Två stolar till köket har vi köpt, och en matta till vardagsrummet. Och lite mer småplock. Vi hittade 'bollhavsbollar' på toysrus och köpte en omgång.
Väl hemma i stan så köpte jag kinamat och Toffe Donken. Vi fetade oss rejält och åt det i sängen. För att bättra på allt somnade jag i en timme ;) resten av dagen har rullat på och nu längtar jag efter barnen. Mamma skulle komma hem med dem imorgon, men jag varnade henne för att dröja för länge :p

Bilden visar förresten det härliga korsdrag vi fick ha på motorvägen för att inte avlida i bilen. Skulle varit roligare om jag vågade sticka ut både huvud och telefon, hahaha!!
God natt på er!!

Inga kommentarer: