6 aug. 2011

Lördag

Lördag idag då.. Vi har haft en lugn dag. Jag, Mickis och barnen gick till hembygdsgården och fåren. Vi matade dem, och ett av fåren naffsade tag i min vagn. Hahaha! Tur att det inte var en fot i närheten.
Kusin Theo bara går och går han och han är så duktig!!
Ikväll blir det grillning och promenad, fram tills dess vet jag inte riktigt.
Har ätit skit de senaste dagarna och jag har aldrig mått så dåligt, det har varit ganska stressigt.. Eller ja, vi är fyra vuxna och fyra barn. Då har jag inte haft energi att laga annan mat åt mig. Men idag har jag tagit nya tag och det känns grymt bra. Ännu bättre att vi kan gå ut och gå varje dag eftersom jag är helt frisk nu. På't igen bara! Nu hoppas jag på bättre resultat på mätningarna.
Nog om det, för nu försöker Noel få på sig min flipflop.

Inga kommentarer: