25 aug. 2011

Första gången..

Idag är första gången som jag känner mig riktigt röksugen. Det har krypit i kroppen hela dagen, jag har varit rastlös och det har varit riktigt jobbigt. Toffe ska åka och jobba snart och då ska jag direkt hoppa ner i sängen för att inte göra något korkat.
Lördagen är i alla fall spikad med partaj :)) det ska bli kul som tusan. Grabbarna ska vara hos sin mormor och jag ska skjutsa dit dem på lördagen och sen får hon nog skjutsa hem dem på söndagen.

Dagens promenad bestod av både jogging och gå, kände att det inte gick lika bra som vanligt. Seg och slö i kroppen, träningsvärk. Men när jag spelade handboll/fotboll så sa tränaren att man träningsvärk tränar man bort och det hade jag i bakhuvudet när jag stretade på. Känner nästan redan i kroppen nu att jag orkar ösa på imorgon.. Kanske lyckas jag springa bort rastlösheten så att jag är lugn imorgon kväll.

Fångarna på fortet är slut nu, så till Parlamentet ska jag ligga i sängen.
God natt på er!

Inga kommentarer: