4 aug. 2011

En sån där dag..

Idag har det varit en sån dag.. En hat-inte-hat-dag. Ena stunden vill jag spy på mig själv, andra stunden intalar jag mig själv att jag bara är mänsklig.
Jag säger till mig själv att jag tappat greppet och att jag är så tjock, ibland att jag duger bra som jag är. Jag må vara schitzofren men det är ganska jävla jobbigt att gå runt att fundera hela dagarna. Fast det har ju varit speciellt nu när det varit bikiniväder, det är jobbigt med det där förbannade skinnet som hänger över. Över bikinitrosan, över byxorna..
En totalt värdelös Emma-dag!
Jag intalar mig att tjockis-tankarna går över efter en bättre natts sömn. Det gör det nog också. Har tagit en nödvändig dusch och sitter nu i soffan med Mickis. Det är ganska mörkt ute, tänk att för några veckor sen var det ljust vid den här tiden. Man märker ju verkligen att sommaren börjar gå mot sitt slut, trots att dagarna som varit visat sig vara de finaste hitills denna sommar.
Nog med babbel, ha en trevlig kväll. :)

Inga kommentarer: