3 aug. 2011

Besök..

Grabbarna röjde järnet med sin pappa innan läggdags igår ;)
Idag har vårt efterlängtade besök äntligen kommit, Mickis och Theo är här!! :) vi har varit ute på baksidan mest. Eftersom de tog tåget hit så kan vi ju inte ta oss någonstans med bil men promenera kan vi ju alltid göra. På fredag kommer Toffes pappa och bror. Då kan vi förhoppningsvis åka till stugan om det är bra väder.

I morse ringde världens trevligaste människa från dagis, hon frågade om det var okej med inskolning den 15e (vi hade skrivit 8e) och det blir perfekt! Jag har lite ont i magen, vilken förälder har inte det inför dagisstart?
Som jag känner just nu vill jag vara hemma med dem resten av mitt liv, men jag vet också vilket behov jag har av att få komma ut och vara vuxen och göra nytta. Jag hoppas det känns bättre snart!!
Nu blir det tv en stund till så får vi se sen :)

Inga kommentarer: