30 juli 2011

I målartagen..

Tänk vad lite färg gör med något :) nu är barnens byrå klar, efter mycket 'jag ska'

Jag har klippt gräs och diskat ikväll också. Det är så tomt utan barnen och jag saknar dem verkligen!! Jag hör dem nästan ändå. Livet är verkligen tomt och innehållslöst utan dem. Men jag vet ju att dem har det bra och att vi behöver andas lite.
Toffe andas just nu tungt, alltså så sover han.. Trevligt sällskap. Nejdå, jag lider inte för jag har lite att göra och då slipper han tjata om att jag ska sätta mig i soffan ;)
Så fungerar jag, om jag vet att det finns tid att göra något så gör jag hellre det än sitter i soffan. Nästa nu verkar tydligen bli att plocka undan efter Toffe (uuäääk) men eftersom jag ska vika tvätt så är hans jävla smörgåsar ivägen. Ibland (läs:ofta) är det jobbigt att ha en tredje stor bäbis som inte heller kan plocka bort eller upp efter sig. Ibland kan jag ta det, men när det sker ständigt blir jag helt galen. Och han undrar varför jag är sur.

Dit kom man när man börjar ett inlägg om en målad byrå. Nu måste jag ta tvätten (och de jävla smörgåsarna)

Inga kommentarer: