15 juli 2011

Fredag..

Så var det fredag, pojkarna och jag sitter i soffan och tittar på "Se upp för dårarna". Jag läser lite bloggar och njuter av morgonen. Har redan ätit frukost och grabbarna sov till nio idag. Vid fyra fick de välling och sen sov de utmärkt de timmarna fram till nio, det var så värt det!!
Jag vet inte vad det blir av idag, promenad om det är uppehåll.
Jag har en konstig sinnesstämning, en som 'hotar' om förändring.. Det är svårt att förklara, men det är något som känns annorlunda.

Det kanske var min göra-lista igår som satte fart för ändringsplaner. Drömmer också om en ny soffa höst/vinter. En hörnsoffa med divan :) nya gardiner ska upp i vardagsrummet, eller snarare ska det upp gardiner. Grabbarna ryckte ner dem i våras och efter det har jag inte orkat, eftersom jag ville byta till andra och inte har hittat några.

Det är så mycket som ska göras, dessutom så ska jag iväg på loppis och leta prylar. T ex en eller två byråars..

Men nu är det dags att läsa lite bloggar.

Förresten så, världens bästa grabbar de går, går och går. De är så duktiga!!!!! Ska försöka komma ihåg att lägga upp en film när jag sitter vid datorn, går tyvärr inte genom Ipaden..

Inga kommentarer: