24 juli 2011

Dagis.

Grabbarna har fått dagisplats, ett familjekooperativ är det :)
En av de nuvarande fröknarna är en av mina barndomskompisar, hon har sökt skola till hösten men jag i mitt själviska sinne tänker att det vore underbart att ha henne som en av fröknarna ;)
Papper kommer till veckan, eller nästa vecka. Och jag ska kicka igång jobbsökandet ordentligt. Har sökt ett jobb redan, och har ett till just nu som jag ska söka personligen. Face2face, alltså :)
Sedan får jag sprida ansökningarna runt mig, men det ska ju passa också. Toffe kommer jobba nätter och jag dagar, så vi måste få det att gå ihop på något sätt.
Vi har ju sökt dagmamma här i området, men när jag hörde att de kanske hade plats för grabbarna så var det ingen tvekan om saken. Fick beskedet nu ikväll, och jag blev himla glad!! :)

Nu ska jag krypa ner i soffan med Leon som tydligen är pigg, hur det nu kan komma sig. Tycker det är mysigt med lite sällskap. Pussar och kramar så mycket jag kan, för tids nog uppskattas det nog inte ;)
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: