25 juni 2011

Iggesund..

Sitter just nu utanför stugan i Iggesund och tittar på grabbarna som kryper runt, grabbarna och deras kusin Theo. Det var en trevlig kväll igår, vi satt och pratade utanför vår stuga till tolv ungefär.


Igår morse kom Toffe hem från jobbet vid tre och vid fyra spydde Noel så efter det kunde Toffe inte somna. Han väckte mig och ville börja packa så jag fick vackert kliva upp. Kvart över sex satt vi i bilen för att börja rulla upp mot Iggesund och midsommarfirande. Enbart Toffes pappa visste att vi skulle komma så resten av gänget överraskade vi.
Idag har vi vart ute på en monsterpromenad, eller egentligen inte men det var en sinnessjuk backe i elljusspåret och med vagnen så kändes det rejält i benen!!
Önskar jag kunde lägga upp lite bilder men just nu har vi bara Ipaden i en vecka, annars har vi den segaste datorn i världen med det mest värdelösa bredband, TRÅKIGT!!!
Nu ska vi göra mest ingenting, har i alla fall duschat så flugorna har slutat surra ;)
Jag är rastlös, men det är ju inget ovanligt. Längtar tills ikväll då jag kan börja lyssna på Anna Janssons senaste.. Kan uppdatera senare om vad den heter eftersom jag glömt det.

Trevlig kväll på er :)

Inga kommentarer: