20 juni 2011

Det går så fort!

Tidigare idag skulle jag sätta barnen i vagnen och ta en promenad, satte i Leon först och Noel kröp ut på våran lilla trapp (består av ett steg och en "platå" och han har krypit ut många gånger). Hade precis satt fast Leon och vände mig om och var på väg mot Noel, kanske stog max 1 meter därifrån, och då gör han något konstigt och trillar ner.. Med ansiktet före dessutom!! Det kändes som att det gick i slowmotion, och det kanske inte låter så farligt och det gick bra men fy fan vad rädd jag blev. Han fick sår och blev smutsig i pannan och var jätteledsen.. Jag började också böla och ringde till Toffe. Satt med Noel i damnen och tröstade men vågade inte röra honom runt nacke eller panna. Toffe kom hem och Noel blev som vanligt igen, men varje gång jag ser såret så får jag ont i hjärtat. Stackars liten kille!!!!
Har i övrigt haft en ganska bra dag, men Noel vägrar somna så jag lägger mig i sängen med honom.
Ska skriva lite mer bara jag har lust / energi. Hoppas ni har en skön kväll

Inga kommentarer: