6 maj 2011

Helt underbart roligt..

Vi bestämde oss för i förrgår att vi skulle köra Zumba här hemma hos oss, vi tjejer..
För att slippa skämmas framför den stora spegeln på Galaxen ;)
Vi hade det så jäkla roligt igår kväll, grabbarna var med och dansade de också. Egentligen tycker jag inte om Zumba, men att göra det tillsammans allihop gjorde det verkligen till en kul grej och tanken är att vi ska göra det någon / några gånger i veckan. Det var längesen jag skrattade så mycket!
Mina underbart snälla kompisar stannade tills jag hann göra det jag behövde göra för kvällen och jag är så tacksam! Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan er.
Jag och grabbarna kröp ner i våran säng.. Då började Noel skrika, han skrek säkert i en halvtimme och sen vaknade han efter några timmar igen och bara skrek. Jag blir orolig, och jag önskar att jag kunde ta över hans förkylning och allt det jobbiga.. Det är så svårt att se sitt barn så ledset, jag hoppas den här dumma jävla förkylningen försvinner snart så att han får vara frisk och pigg. Har inte riktigt känt igen honom de senaste dagarna, och det skrämmer mig och lite.

Jag tar i alla fall de sista krafterna jag har och ska försöka det allra, allra bästa tills barnledigheten imorgon. Det ska bli skönt att få lämna över under en natt, men jag misstänker att jag förmodligen kommer vakna ett antal gånger under natten ändå ;)
Men åh vad det kommer vara välbehövligt, trots att jag älskar mina små troll!
Ibland hinner man stanna upp i allt och bara känna all kärlek som väller över en!

Inga kommentarer: