30 maj 2011

Här är vi vakna!

Jag och barnen i alla fall, älskling har jobbat natt. Tror han kom hem strax innan två så han ska få sova några timmar till. Noel vaknade strax innan halv sju, krånglade lite och ville ha välling. Somnade om en stund, då passade jag på att ställa mig i duschen. Det är något jag inte kunnat gjort på hur länge som helst så det var riktigt skönt att ta en morgondusch! Pojkarna vaknade under tiden så jag snabbade mig in och gav Leon välling också, och nu sitter vi i vardagsrummet. Idag har jag starka funderingar på regnkläder till barnen, maxi hade väldigt fina så jag hoppas det finns i rätt storlek. Det är ju något som är rätt nödvändigt om vi ska kunna vara ute i alla väder. :-) nu blir det kaffe och läsning i ytterligare en Mari Jungstedtbok, skönt att ha sträckläsning!

Inga kommentarer: