15 maj 2011

Grattis älsklingar!!


Idag fyller våra underbara grabbar 1 år, det är helt sinnessjukt!!
Vid den här tiden förra året var vi fortfarande hemma, men jag hade värkar eftersom de började tidigare under natten.
Jag hade nog tagit en dusch och försökte somna om hela tiden, och det dröjde inte länge förens vi fick åka upp till Hudiksvall.
Och här sitter vi idag, med två pigga och glada 1åringar! Livet är ju helt otroligt underbart.
Tack för att ni finns i mitt liv, pojkar.
Grattis, mina troll. Mamma älskar er!!

2 kommentarer:

Holger sa...

Ett stort grattis på 1-årsdagen. Har fortfarande inte träffat dem än men jag följer dem här på bloggen

Me and My Baby Dolls sa...

GRATTIS!!!!

Tack snälla för ditt fina kommentar på min blogg! Jätte gulligt av dej! :)

Hur mår ni annars då?
Kramar