10 maj 2011

10 maj

Ja, och idag är det dags för läkartid för barnen. Deras utslag ska tittas på, och nu hoppas jag att de kommer på vad det är så att utslagen försvinner snart. Noel har minskat lite, men Leons har ökat på rejält på armarna och det ser inte bra ut! Känner nästan att det hellre får vara djurallergi än mjölk, ägg osv.

Igår så tog jag och barnen en långpromenad i alla fall, det var riktigt varmt ute så jag gick inte ut till skärgården som jag tänkt mig utan jag vände och så gick vi hem istället. De hinkade vatten i alla fall, viktigt i värmen!

Och igår kväll så åt jag och älskling jordgubbar, trots att jag går på LCHF så kommer jag INTE låta bli jordgubbar. Så är det bara! Det hör ju liksom sommaren till. På frysta förpackningar med jordgubbar så brukar det vara 6 g kolhydrater / 100 gram eller lite mer. Men som sagt, det får vara min last. ;)
Har tjuvtittat måtten lite och det ser bra ut, men det kunde ju vart bättre eftersom det var två veckor sen. Men fortsätter vädret såhär så kommer det inte vara något problem att gå ut och gå i alla fall. :)

Nä, om man skulle ta tag i det förbannade bombnedslaget innan läkaren. Ha en bra dag :)

Inga kommentarer: