6 apr. 2011

Mina godingar!

Spagetti och köttfärssås är kanon att kladda med! Jag har ätit köttfärssås, creme fraiche och sallad och just nu har jag skrämmande ont i magen eftersom jag bara ätit frukost vid åtta - nio i morse..
Åkte till Karlstad och leklandet vid två ungefär, lånade mammas bil dit. Och vad händer? Självklart ska bilen säljas idag så det blev tyvärr inte speciellt länge eftersom köparna kom ungefär när ja kom till karlstad.. Men grabbarna hann med en omgång pannkakor och lite bus. Vi hade en dålig förmiddag, vet inte ens om jag redan uppdaterat idag. Men en väldigt bra eftermiddag, tack och lov!!
Nu ska vi snart åka och handla lite mys till kvällen. Skinkröra och baugette för Toffe och skinkröra och avokado eller något för mig. Nu saknar jag bakpotatis... Haha.
Crosstrainern har i alla fall flyttat hit och det har varit en kille och tittat på badrummet. Skönt att de vill börja snart, bara att hoppas att allt går igenom!

Inga kommentarer: