9 apr. 2011

Inte så bra..

Hittade mina mått på matdagboken från 20e december och då såg det ut så att midjan var 87,5 cm och höften 102 cm.
Nu vet ju inte jag vad som hänt under de månader jag inte mätt, dvs 20e december t om 9 april. Men måtten är oförändrade, tack och lov inte högre i alla fall!!! Men har ju ätit en massa skit under några månader så har ju ingen aning om om det har varit högre.
Hittade inget måttband men tog snören som jag mäter efteråt, och kommer klippa av eftersom. Skriver efter varje mätning upp måtten i ett block. :)
Igår körde jag en kvart på crosstrainer, hade dock en dålig matdag så gårdagen gick väl åt helvete i alla fall. Körde lite plankan också.
Imorse laddade jag upp med ägg och körde sedan ett hoppreps pass på altanen i 10 min, körde därefter plankan. Ungefär så länge jag orkade och repeterade några gånger. Körde även rygg lyft, dvs ligga på golvet med ansiktet neråt och lyfta upp överkroppen "spakt" och fortsätta titta neråt. Körde 3 x 20 ungefär, och avslutade med att trampa några minuter på crosstrainern.. Kändes som ett skönt "pass", väldigt skönt att stå i solen och träna.. :)
Nu ska min lilla Noel ha ny blöja och sen får vi nog busa lite.. Jag får väl ta en raggardusch snart, känner mig så förbannat äcklig! Ikväll ska jag i alla fall åka till mamma och duscha och det kommer bli sååå skönt!

Inga kommentarer: