12 apr. 2011

Frukost!

Just nu, just idag gör lchf mig less! Hade jag inte haft mitt huvud i en förbannad påse under armen så hade jag kommit ihåg att köpa någon annan frukost tills idag, eller i alla fall så jag kunde göra något bröd.. Men nej! Ägg, ägg, ägg.. Jag har ingen matlust längre.. Jag skulle älska att få äta en STOR skål med fil och müsli, det skulle vara så underbart.. Och två lingongrova med ost och gurka.. Mmm :-D
Men men.. Det är som det är. Man kan inte få allt här i världen, och tydligen är en snygg kropp och äta vad man vill inte två av de sakerna. Men lchf är verkligen helt okej, men jag orkar inte laga mat.. Lat varning på mig, men det är så svårt att bara "slänga i sig något" som man kan göra med en banan eller en smörgås. Men får börja göra saker att lägga i frysen och bara ta upp.
Hade världens bästa kväll igår, grillning och världens bästa människor! Toffe byggde soldäcket och han var duktig som tusan!!
Nu ska jag äta upp äggen..

Inga kommentarer: