25 apr. 2011

En dag att minnas!

Ja, igår är en dag att minnas.. Det var så härligt och vi tog en promenad ner till Stenö så att hundarna fick bada. Grabbarna hade fått färg i ansiktet, även jag och Toffe. Grill och bingo lotto hos Mickis sen, bb och sen gick vi till Mats för att sova. Grabbarna sov hela natten till halv nio, helt underbart!
Ställde mig på vågen igår, för första gången sen i november. Då vägde jag 72, någonting. Därimellan vet jag inte om jag gått upp eftersom jag inte vägt men vågen gjorde mig besviken. 70 står den på och jag känner mig fortfarande som en heffaklump.. Men jag kämpar på och hoppas att jag kan nå större förändringar. Glömde mätningarna den 22e så får bli nästa vecka istället så får vi se. Nu är det dags för att ta en riktigt illaluktande blöja!!

Inga kommentarer: