29 apr. 2011

Ännu en fin dag!

Tyvärr så börjar vi bli lite sjuka, men det ska nog gå över förhoppningsvis :)
Ska börja dagen med lite frukost nu i alla fall, sen får det nog bli gröt för barnen, en promenad och sedan Maxi. Tänkt köpa ett slingpaket tills imorgon, då jag ska få hjälpa av mamma med håret. Som sagt, förra gången jag färgade så ville jag bara ha ljusare så hade en blondering först och sedan la jag i en annan färg. Men förmodligen täckte inte den bruna färgen riktigt ordentligt utan det blev guldbrunt på vissa fläckar, och dessa fläckar är jag nöjd med. Det är bara dem andra som jag inte är riktigt hundra med ;)
Toffe fyller år på tisdag, och det där jag beställt var tvunget att bekräftas.. Vilket hade skickats första gången samma dag som beställningen, men som jag inte sett. Så först igår såg jag det!!!! Men en jättetrevlig tjej skrev att de skulle försöka få iväg det med posten idag, vilket innebär att förhoppningsvis så kommer det vara framme tills på tisdag.
Letar efter kamerasladden så att jag ska kunna lägga in lite bilder, men som vanligt har jag lagt den där jag vet var den ska vara och nu är den BORTA! Alltså kommer jag bara inte ihåg var jag lagt den ;)

Men nu mot frukosten innan jag svimmar :)

1 kommentar:

mariana sa...

Så jobbigt när man lägger grejerna och sen vet att dom har legat där å så är dom borta.. Gör de minst flera gånger om dan.. :p