19 apr. 2011

åh.

Jag bara älskar vädret!! Det är helt underbart, och jag suger i mig varje solstråle. ;) Till vintern när vi sitter med någon meter snö, då vill jag minnas den härliga värmen och den underbara solen! DEN UNDERBARA VÅREN!!!
Pojkarna tvärdök i sina sängar igår, till och med innan åtta och sen har de inte vart alls mycket krångel. De har varit kanonduktiga, men de har de senaste två dagarna bara sovit en gång om dagen bara men det kanske är 'normalt' och gynnar dem? Vad vet jag! Kanske blir annorlunda idag när vi är uppe lite tidigare än vanligt. Jag tänker nog ta mig en liten tupplur när de sover, det är alltid skönt!
Planerna för idag är att vi ska gå ut och gå i alla fall, jag hoppas att Paulina slutar tidigt så vi kan åka ut till skärgården och gå i solen.. Senare ikväll är det packning som gäller eftersom vi åker till Söderhamn imorgon. Jag får försöka tejpa ihop mina glajer (har inte gjort syntest för de nya än) så jag också kan köra en bit.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, dra ett varv med dammsugaren kanske.. Det börjar bli fullt i hörnen ;)

Inga kommentarer: