14 mars 2011

Vagnen..

Jag tänkte göra ett litet inlägg till dig, Sandra :)
Det är nog lite enklare!

Sufletten som jag gjort en pil mot tycker jag är enklast att plocka bort när vagnen ska vikas ihop, det går att vika den framåt, men då blir den ju lite längre :) Sufletten är det bara att dra bort och tex lägga ovanpå vagnen istället. Vi köpte två separata regnskydd till vagnen, det är allt som fanns att erbjuda men det tycker jag har funkat helt okej. Hjulen är ju väldigt smala, och passar INTE att gå i modd eller snö med ;)
Vi har en mitschibitschi galant (kan inte stava till det, så bitch kallas den helt enkelt :) ) och det bagaget är rätt "kupat" men vagnen går in alldeles utmärkt med plats över ut mot bagageluckan. Jag tycker att sufletten fram är lite för kort och solen kommer alltså i ögonen på det barn som sitter där så därför är min plan att införskaffa ett vagnparasoll att sätta dit.


Och såhär ser vagnen ut ihopfälld, nu vet ju inte jag hur en vanlig vagn blir ihopfälld men jag kan tänka mig att det inte är sån stor skillnad.. Möjligtvis på längden!
Tycker att borden som följde med blir alldeles perfekta till sommaren.

Hoppas att det hjälpte dig något, och att ni blir nöjda med den :)

2 kommentarer:

SandraMadeleneJohansson sa...

Tack Emma! Super!!! :)Vad snabb du var! ;)

Ska visa detta för Josef och se vad han tycker, den andra vagnen är inte så mkt större ihopfälld så vi får se vilken vi väljer.

Den ser i alla fall väldigt fin ut :)

Ewa sa...

Hej kikar in! Söta grabbarn ni har..vi har oxå tvillinga pojkar fast dom förddes i v 26:)