12 mars 2011

Underbart väder..

Det har kommit en släng med bra väder, och det är så härligt.
Igår kom svärfar på oväntat besök, jättekul! :) Vi åt tacos, kollade på tv en stund och vid elva la vi oss. Hade en otrolig längtan efter sängen igår..
Igår när jag målade en lucka så tog sig Noel ur sin gåstol utan ett ljud.. Ingen "duns", ingen ledset och inget skrik.
Det var så konstigt!!!
Jag ska i alla fall snart åka och handla, glömde det mesta igår.. suck!
Imorgon ska mamma ha barnen några timmar, Toffe vill att jag följer med på en jobbsväng om jag ev. kan ta någon helg då och då. Och det skulle ju vara skitbra, men det känns som jag slänger bort de få timmar jag kan göra någonting för mig själv. Jag skulle så gärna ta en långpromenad i solen (om den tillåter) och jag skulle vilja göra en hel del. Hmm.. Jag känner mig osäker.'
Nu ska jag strax klä på mig och åka och handla i alla fall, det är EN sak som är säker :)

Inga kommentarer: