15 mars 2011

Sömn..

Oj, vad jag har sovit!! Somnade innan halv tio igår, var helt slut och höll på att somna ståendes i duschen. Det var helt galet!!!
Noel ville gå upp vid kvart i sju, han stod i sin säng och tittade på mig. :)
Igår var vi ute på en 2,5 timme lång promenad. Toffe, jag och barnen!
Det hör till ovanligheterna men det var såå mysigt och våren var verkligen påväg!
Gossarna hade en ledsam dag igår, förutom när vi var ute och gick. Eller vi fick turas om att bära Noel som vägrade sitta i vagnen.
Jag var ute en gång på dagen också, för att jag inte orkade sitta hemma med dem ledsna :)
Igår provade jag LCHF-burgare med lite fusk antar jag.. Blev färdiga hamburgare, men med salladsblad runt om. Creme fraiche, lite tomatpuré och lite lite hamburgerdressing.
Men sen slog jag till på glass.. Känner mig förjävlig i magen idag, men det var värt det igår i alla fall. Och ett snedsteg, så fortsätter vi på lchfresan :)
Läste en blogg, och ååååh vad jag önskar att jag också fick ut och springa och komma till gymmet.. SKulle älska att få ta en springtur på morgonen!!
Men nu blev det här inlägget bara dammigt och jag ser väldigt dålig ut på att ordna mig, hehe!
Ska ta och försöka mig på ett storstäd innan BVC klockan 13. Måste ju se någorlunda ut när vi får efterlängtat besök imorgon :D

Inga kommentarer: