17 mars 2011

Slut..

Klockan sex i morse klev vi upp.. Jag känner mig trött som tusan! Tog en springtur vid åtta ungefär.. Väl hemma åt vi frukost allihopa, ägg och bacon. Klädde på barn och oss själva och packade för badhus. Tog svängen förbi Volvo och tittade på en ny bil, vilken vi ska hämta nästa fredag! :-) alltså är vår till salu. Intresserad?
Åkte till badhuset, badade någon timme, fikade lite och åkte sen hem. La sovande barn i vagnarna och tog en promenad på en timme och handlade. Idag blir det hemgjorda hamburgare. Har haft huvudvärk och hemskt uppblåst mage idag, kan inte komma på vad jag har ätit fel. Tänk att jag gick såhär de flesta dagar.. Det är väldigt ovälkommet!
Tycker det är underbart roligt med Mickis, Tomas och Theo på besök.
Men jag tror jag svimmar av hunger snart, usch.

1 kommentar:

Mariana sa...

har en frågestund i bloggen så var med :)